marți, 5 martie 2013

OLTENIA - model de ie din Dolj


5 comentarii:

  1. Buna Ioana, tin sa va felicit pentru proiect, va doresc succes in contiunuarie. am si eu o rugaminte daca puteti sa-mi transmiteti si mie in format vectorial. adresa mea uskeao777@yahoo.com
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi puteti spune si mie, va rog, cum se face acest incret?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Iza ! acest incret nu este functional. de multe ori, am ajuns sa vad increturi asemanatoare realizate cu matase. eventual cu ajur cu gaurele. este doar cu rol decorativ ! ... pe Facebook, am organizat grupul Semne Cusute in actiune - in care sunt peste 4000 de doamne, din care multe au terminat deja prima ie. este ca o sezatoare virtuala. te asteptam cu drag. vei gasi o gramada de alte informatii interesante legate de tehnici de cusut

      Ștergere
  3. Multumesc pentru raspuns. De grupul de pe Facebook stiu, insa eu am pus intrebarea pentru ca am terminat altita si nu stiu cum as putea sa fac acest incret, cu ce punct. Multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere